allt möjligt

Tyvär och förlåt, det blir ingen ny design. Det var för knepigt. Plus att jag sitter vid syrrans datorn, för min är på "lagning". Kanske blir någon gång i korta framtiden. Uj vad jag känner att det blivit många inlägg idag xD Även om de inte intresserar någon så mycket så får de iallafall min tid att gå. Imorgon ska jag till pappa :D
På Söndag äre kalas ;) Mamma och Syster fyller år. Mormor & Morfar kommer hit. Yey, jag är grymt pepp. Fast det blir ju iallafall fika. Och jag får ge paket :D. På Måndag ska jag träffa massa mysigt folk, ser fram emot det :D Sen på tisdag börjar skolan :/ Jag orkar inte. Fast det är ju långt kvar än så jag ska inte tänka på det. Bara halva lovet har ju gått en så länge :D.  
Fick besök av några otrevliga påskkärringar förut. Det plingande på dörren. Jag öppnade. Dom gav mig ett kort med nått gult på. Jag sa "ååh, tack. Vet ni, jag tror jag har lite godis som ni kan få". Jag gick och hämtade två dumleklubbor. Jag gick tillbaka till dörren och den ena ungen (som föresten är min granne :S) säger "Vi gillar inte sånna". Jag säger:"eeeh..nehe..men vi har tyvär bara sånna. Här! :) GLAD PÅSK! :D " Asså usch så him

Nu ska jag gå till affären och köpa påskris till mamma (Y).

Jag har fått erik att skaffa blogg också ;) läs den ---> http://erikjosefsson.blogg.se/  :D.

puss.

Kommentarer
Postat av: Stina

Till dig kom det iaf påskkärringar här går ingen :( Vart tog den traditionen vägen? Haha, du får läxa upp den otrevliga påskkärringen! :)

2009-04-09 @ 18:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0