nostalgi

Hahahaha, började precis kolla på lite bilder, och måste bara säga att den här bilden gjorde min dag xD VOVVEBO<3




och lite mer bilder från göteborg :)















Söndag

Måste börja med att tacka för en supertrevlig kväll igår hemma hos Calle :D ...eller förutom skräckfilmen så var allt trevligt xD Hade fasen mardrömmar inatt!!! -tack vare Erik & Jojjo! (hrmpf*)

Idag har jag och Matilda pluggat Kemi hela långa dagen ...............buuuuuuuä vad äckligt tråkigt det är! Men trevligt med lite sällskap iallafall :) Hade aldrig stått ut med att sitta hela dagen själv tillsammans med kemi-boken asså, rena döden!

You don't know how you met me, you don't know why

Hockey igår då! Väldigt trevligt :)
Idag har det än så länge inte blivit mycket av dagen. Film hela förmiddagen med Victoria. Sen försökte jag mig på att plugga kemi, det gick åt skogen. Nu ska jag in till stora staden och träffa lite fint folk :D ...dom har bestämt att vi ska hyra skräck-film .. Jippie, jag bara hoppar av lycka asså!! xD

Tyvär har jag ingenting roligt att bjuda på idag, så det får bli ett sånt där tråkigt vanligt, onödigt inläff. Ni får ta och nöja er med det.
God eftermiddag på er :D


I taket lyser stjärnorna

Hej allihopa!

Har ännu en skit sorglig film att tipsa om!



Se den

onsdagsmysigt , nja

Jag och mini-lillasyster har precis roat oss med att skrika så ljusa pip vi bara kan, ooootroligt roande! ...och jag vann ;) ...bara kände att jag var tvungen att meddela det, så att ni alla kan anteckna!

Svenskaplugget går sämst!!! jag bara börjar göra en massa annat hela tiden. Det kanske säger en hel del om hur oerhört intressant det är att läsa om Romantiken..



kind mot kind

Tandläkarn idag. Gick super! Inga hål, superfina tänder och kommer inte behöva dra ut några visdomständer. Känn på den ni! ;)
Pluggat lite svenska idag. Och just nu sitter jag och försöker skriva ett CV ...hur man nu gör det xD Har kommit så långt att jag skrivit ner namn, adress och telefonnummer. Duktigt asså!

Imorn är det onsdag. Då ska vi repa "cheek to cheek". Bara älskar den låten, verkligen.

Desperate Housewives ikväll, :)




Perfectly Lonely - John Mayer


vad är det för en dag?, är det en vanlig dag?

Frukost hos Matilda i morse. Amerikanska pannkakor och fruktsallad! Delicious ! :D
Har fått massa saker gjort idag:
  • Låten är nästan färdig plankad (gjorde jag och matilda i morse)
  • matten är klar
  • kemi klar
  • halva fysiklaben klar
och ändå känns det som jag har tusen saker jag måste göra ...



Grattis på 18-års dagen Erik!

hoppas den 18 maaachhh har varit något alldeles extra ;) , om inte annat så får du en bild här som iallafall är något alldeles extra ;) pössss!


Tisdag

Ingenting är som det ska, lika dant från dag till dag.
Allting följer samma mönster, ser på stan ifrån mitt fönster.


Idag har det varit en ganska kort dag.
Sovmorgon till 11.
Två lektioner.
Sen hem.
Promenad med Matilda.
Lite plugg.

some music for the needing ones.

hej o dä på dig o dä o grabben o dä

Härlig helg med bästa vännen :)

Här, lite bilder från gamla goda tider <3

 

 

 


Voy a Estocolmo

Stockholm i helgen!!! :D Åh va gött de ska bli! (förutom att bussen går hemifrån kl 7 på lördag...)

"See you later, alligator" (- som min vän Matilda skulle ha sagt ;))



It seems to me that maybe, it pretty mutch always means no.

Psykologiprovet idag som handlade om stress var ironiskt nog det stressigaste provet jag någonsin gjort. Gick säkert åt fanders. Måste bestämma mig för vad jag ska göra på välgörenhetskonserten snart...känner en gnutta ångest inför att jag inte gjort det än.


En superbra låt kan kanske va nått?

Flake - Jack Johnson
(om ni inte fattat det än så är han typ bäst på jorden! ..(A) xD )




Studiedag var rätta ordet

Pluggat. Pluggat. Ätit. Pluggat. Repat. Pluggat. Pluggat.

I don't remember you looking any better

Wiihii, idag har jag lärt mig spela "who says" :D - tack Victor
Vad har jag mer gjort idag? Promenad med Matilda i typ två timmar :D tog en evighet att komma framåt eftersom hela vägen var täckt av is xD
Blev ingen bio. Med citat från mor min måste jag nog säga "det finns inget ont som inte har något gott med sig", för nu missar jag ju iallafall inte Desperate Housewives ikväll (fast hade ju hellre sett på bion men...iallafall)



Och på tal om ingenting, ett lite roligt youtube-klipp:


bara kul om man sätt filmen xD

Eva & Adam

Blev plötsligt sjukt sugen på att se på Eva & Adam xD




"watch out...de är nått med klockan"

Himla trevlig eftermiddag/kväll igår med massa superbra folk :)
Dagen idag kommer att ägnas åt Herr Labrapport ...



Garvar ihäl mig åt detta asså xD

as long as no one knows then nobody can care

Himla rolig kväll med roligt folk :), fast bion var sämst xD Se inte Alice i Underlandet säger jag bara.
Imorn ska jag gräva ner mig i min labrapport.....can't wait


och så lite musik åt folket:

Follow me - Uncle Kracker

Godnatt ♥

It's aways better when we're together

Har suttit hela eftermiddagen (eller kväll kanske det kallas) och skrivit på den här nedrans kemilabrapporten. Känns ungefär som att gå i kvicksand. Så bra går det! Wiiihiii, motivationen är på högtopp. Istället ska jag nu, klockan nio, se en film på 5:an (http//:tv.nu). Lite glass på det också kanske och kvällen blir räddad :)


waking up too early

Tillbaks till skolan idag. Det tog emot x100 att kliva upp imorse. Att det sedan visade sig vara snöstorm utomhus när jag gick till bussen gjorde ju inte direkt saken bättre. Första lektionen: Instrument & Sång. Det var tråkigt. Bara massa "terminologi"...typ puls, rytm, not, g-klav..så dum är man ju inte att man inte vet vad en not är? Men aja, hoppas på lite roligare lektioner där framöver xD HAH!
Sånglektion idag också. Duktiga Josefine hade, precis som förra gången, glömt noterna. Duktigt. Jag borde på en eloge i slarvighet eller nått xD

Nu lyssnar jag på mysig musik och ska snart gå ner och äta lite kexchoklad. Lyssna och ha det bra!


Who Says - John Mayer


Banana pancakes - Jack Johnson


Sitting, Wating, Wishing - Jack Johnson

RSS 2.0