vad är det för en dag?, är det en vanlig dag?

Frukost hos Matilda i morse. Amerikanska pannkakor och fruktsallad! Delicious ! :D
Har fått massa saker gjort idag:
  • Låten är nästan färdig plankad (gjorde jag och matilda i morse)
  • matten är klar
  • kemi klar
  • halva fysiklaben klar
och ändå känns det som jag har tusen saker jag måste göra ...



Grattis på 18-års dagen Erik!

hoppas den 18 maaachhh har varit något alldeles extra ;) , om inte annat så får du en bild här som iallafall är något alldeles extra ;) pössss!


Kommentarer
Postat av: Erik

Meeen shit! :o Vad är det för bild? xD den har jag aldrig sett, när och var är det? :P

2010-03-19 @ 14:54:48
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0