disco disco disco

Haha, ja det här inlägget blir väl förmodligen lika tråkigt som vanlig kan jag tro. Idag mår jag bra. Vi har suttit i aulan (=repat) idag också och imorgon försvinner alla förmiddagslektioner. Jiihuu! Josefine är överlycklig och vill skutta runt i rummet ..men det ska hon inte göra.
Jag har precis letat fram kläder tills imorn. Ska ha en svart paljettklänning. Jag menar, vad är väl mer disco:igt (konstigt ord)? Fast jag kan ju inte säga att jag tycker det är speciellt snyggt men det får funka. Har tyvärr inte hittat så många "blingiga" detaljer att ha till. Men jag antar att klänningen ändå "blingar" tillräckligt. Vill ju inte se ut som en blinkande julgran direkt ..hmm..det kanske jag redan gör föresten?! xD ÄSCH. Jag känner mig väldigt disco:ig idag xD ..hm..det kanske inte ens finns nått ord som heter disco:ig xD Det låter lite flummigt sådär. Det måste ju finnas nått bättre, snyggare ord! ..hmm..Jaa! Jag vet! DISCAD! (I) ...eller okej det var nästan ännu fulare. Eller vadå nästan?, Det var fulare xD Usch så dålig jag är xD

Nu ska jag toklyssna på disco inferno, så godkväll gott folk :D

puss.

Kommentarer
Postat av: erik

hahahaha xD åhh josse, xD så himla kul det ska bli att komma och titta på er! :D ahah

2009-04-15 @ 20:48:13
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0