Grattis Grattis!

Ska väl börja med att säga grattis till mamma och syster som har födelsedag idag :D

Trevlig dag har det varit idag. Jag har bakat snyggaste tårtan i världshistorien, vi har fikat, vi har solat och Tilde har skjutsat mig på sin pakethållare ;) haha<3 Sen ringde Erik och Matilda och fråga om jag ville cykla till stan imorn :D ..klockan halv tio (Y). Jag var då tvungen att fixa i ordning min fula cykel som stod i garaget (den är världigen världens fulaste men det har 21 växlar och det är ju faktist att föredra om man ska cykla in till stan..och TILLBAKA! =5km uppförsbacke (Y)) Så nu är den cykeln nypumpad och ...(höll på att säga fin där xD). Vi ska repa också imorgon ;) Jag känner att jag kanske borde öva lite på mitt tills dess. Jag är redan skitnervös för Välgörenhetskonsterten på torsdag :S Låg och kunde typ inte sova ordentligt i morse för att jag borjade tänka på att den var snart xD Jag vet, jag är rubbad men :P

Föresten har jag önskat mig en ny gitarr när jag fyller år, vilket jag gör om bara 10 dagar nu, och jag tror faktist att jag kanske får en :D

 

Den här önskar jag mig (a)..ifall den är bra vill säga. Har inte provspelat den än.


Dagens ord till mig själv: "Josefine, skärp till dig och sluta tänk så jävla mycket"

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0