hatar att alla inlägg måste ha en rubrik xD

Hej allt trevligt folk. Grannarnas körsbärsträd har börjat blomma och det är såå fint :) Såg det när jag kom hem från bussen förut. Idag har det inte hänt mycket. Jag läste nåra sidor i kemin. Känns som att jag pluggat lite för lite på den :S Och imorgon kanske jag måste göra muntliga spanskaprovet...och det var länge sedan jag överhuvudtaget tittade i spanskaboken kan jag ju säga så det här känns ju inte alltför bra xD Får väl kanske ta och bläddra lite i den sen om jag orkar.
Funderar på att gå ner och dusch, göra hårinpackning och ansiktsmask. Lite småmysigt sådär :) Ville igentligen åkt bort och solat med, fast det orkar jag inte nu. Har fått lite ångest nu sen syrran sa att jag var så blek xD haha :P

Ska nog ringa till Felicia lite senare också :) <3

Nu orkar jag inte skriva mer xD Hejdå.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0