hej.

Usch. Nu sitter jag här, på knä i tajta jeans så att mina ben håller på att domna bort. Varför jag inte tar ner benen? .. jomen det blir så kallt då, plus att det känns som att det ska komma någon och bita mig i fötterna xD Javet, jag är så larvig xD Imorgon ska jag hem till Erik :) Det ska bli kul. Snart ska jag gå och lägga mig. Fast jag vill inte gå och lägga mig, för jag vill inte att det ska bli imorgon. Det är nationella engelska imorgon och jag känner mig väldans ofokuserad för att skriva prov just nu. Jag kommer säkert sitta och stirra på pappret och inte få fram en enda mening..hopplöst. Fast ne, jag ska väl inte tänka det värsta. Det kan ju hända mirakel tills imorgon bitti ...okej där ljög jag lite för att försöka lura mig själv. Det funkade inte så bra xD Nu ska jag vinna klart över Erik (en tredje gång) i röj :D Sen blir det sängen :)

Puss.

Kommentarer
Postat av: emma

Usch, jag tyckte inte om provet :(

2009-04-24 @ 18:30:04
URL: http://emmakanflyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0