Hela dan' på stan'

Gick upp väldans tidigt i morse. Mamma tyckte vi borde åka i tid till stan. Fast det var nog rätt bra om man tänker så här i efterhand, annars hade vi väl fortfarande inte varit hemma.
Till en början var jag rätt trött kan jag ju säga. Det blev mest mamma som titta kläder och jag nickade lite fint när det behövdes ;). Men sen efter en stund (när vi typ varit i alla roliga affärer) vaknade jag till lite och blev jätte shoppingsugen. Jag köpte ett par svarta skor och ett linne. Sen hitta jag en klänning som var hur fin som helst, fast jag köpte den inte :( Ångrar mig redan lite. Jag kunde inte komma på nått tillfälle att använda den. Fast vem vet, det kan bli så att jag köper den ändå..bara för att (a) 
På vägen hem stannade vi för att kolla på en cykel till Victoria. Vi hittade en jättebra, tyckte jag. Men mamma tyckte självklart att vi skulle kolla någon mer stans. Så..Vi åkte till en annan cykel affär. Fick hjälp av en jobbig gubbe som stammade. (Det lät ungefär såhär: "Är den här cykeln bättre alltså?" "Aaa, aaa, aaa, aa", "Och den är inte jobbig att trampa på?" "Naaae, nae, nae de ska den inte vara". Asså jag höll på att dö så jobbig var han. Jag kunde knappt hålla mig för skratt.) Vi köpte ingen cykel av den jobbiga gubben utan åkte till biltema för att köpa en cykelkrok. Sen tillbaka till den första cykelaffären. Köpte den första cykeln (som jag tyckte var bra). Sen åkte vi hem. Jag förstår om det där blev lite rörigt att läsa. Allting var faktist väldigt rörigt kan jag säga. Plus att det dröjde en evighet innan vi kom hem också.

Ikväll ska jag se på Grey's anatomy. Jag känner för att redan lägga mig i soffan under en filt. Jag är på myshumör :) plus att jag är sjukt trött.

puss.

Kommentarer
Postat av: erik

haha.. guu va roligt! xD det är as kul med folk som stammar, fast lite synd om dom men skitsamma! :D haha

2009-04-09 @ 17:19:42
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha.. guu va roligt! xD det är as kul med folk som stammar, fast lite synd om dom men skitsamma! :D haha

2009-04-09 @ 17:20:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0