humöret har dött.

Ja, humöret har faktist dött. Jag är på jättedåligt humör nu, så nu ska jag skriva av mig lite tänkte jag. Har ingen aning om ifall det hjälper men det skadar kanske inte att testa. Det är ju ändå knappt nån som läser min blogg, plus att jag ändå inte ska gå in på något specifikt. 
När jag är på dåligt humör börjar jag nämligen att tänka och fundera på en massa grejer och så får jag för mig massa saker :/ Jag är för tillfället lite sur, lessen, förvirrad, hungrig, ful i håret, besviken, ganska sugen på kladdkaka ((a)), törstig, inte alls sugen på att dammsuga...ja, jag skulle kunna fortsätta i all evighet..

Nu ska jag spela röj med Erik :) han får mig alltid på bra humör :D

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0