En bra dag!

Åh, herre jösses! Jag är helt slut nu. Skulle bombis somna ifall jag la mig i sängen.
En liten kort beskrivning av dagen (så kanske ni fattar varför jag är trött):
Träffade Matilda, Erik och Linnea vid slussen halv 10 i morse. Vi cyklade in till stan. Det tog ungefär en timma. Inne istan träffa vi massa mer folk för att spela in en film (som btw kommer bli jättebra när den är färdigredigerad ;D) som vi ska ha på lördag.
Kl 2 till typ 20 över 3 repade vi inför torsdag ;) Sen tillbaka och fortsätta göra film :D Sen cykla hem. Kom hem  klockan 7. Då hade mamma lagat klet-mackaroner (stuvade mackaroner*) och köttbullar (a)<3.

..och nej Erik. Jag ska inte skriva med din roliga historia här :P ...för jag kommer inte ihåg dem xD (annars hade jag gjort det xD)

Tack alla för en sjukt rolig dag :D <3 Jag har skrattat så jag knappt kan prata nu. Min hals är helt förstörd.

Imorgon är det skola. Jag har ingen lust med det..

puss.

Kommentarer
Postat av: erik

haha, helt sjukt kul har dagen vart! :) mkt pga diiiiig <3 haha men matilda sa att filmen var dålig! :P hah xD men ajja... och jag är sjuktmycket tröttare än du vill jag bar påpeka! xD haha

2009-04-13 @ 21:30:36
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0