Jag vill inte ha någon rubrik idag heller.

Jag förstår inte hur en människa på bara (eller inte ens) en vecka kan förändras så mycket. Det är skrämmande och en av de sakerna som gör mig mest ledsen..och arg också för den delen.

Hela den veckan (fram till fredagen) var jag gladare än jag varit på länge. Har inte tänkt på det förän idag, den veckan har varit som i en dimma tills nu.  Och nu kommer jag ihåg att allting kändes så himla bra. Men tydligen var det bara jag som tyckte så. För sen förstördes allt.

Det känns som att du har förstört en del uttav mig. Jag hoppas du är nöjd nu.

ursäkta den något osammanhängande texten men det kanske är någon som förstår den iaf
..?

Idag har jag fått för mig att jag vill skriva en bok xD (Jag vet, helt knäpp är jag) Fast jag är så dålig på att skriva så det sket sig direkt ni xD Det blir nog ingenting av med den saken. Istället ska jag nu fortsätta att plugga svenska ord. Hej på er! :D

Puss.

Kommentarer
Postat av: erik

Jag försår dig josse, fy fan asså! Du var så himla värd att må så bra som förra veckan. Jag var så glad för din skull! men nu, ush jag tänker på dig josse <3 kom ihåg att vi alltid "älskar" dig för den du är!<3

2009-04-27 @ 19:18:03
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

Förrförra veckan var det nog men ändå :/, asså du är så underbart bäst erik<3 vad skulle jag göra utan er<3 , vi måste hitta på nått snart igeeen<3

2009-04-27 @ 20:24:59
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0