josefine har påsklov.

Första inlägget här. Kan ju inte säga att jag är någon direkt mästerbloggare. Har provat några gånger men efter ett par veckor så har det lixom dött ut. Men nu ska jag försöka igen..tror jag. Hoppas att det är någon som läser :). Då blir man kanske lite mer motiverad att fortsätta skriva.. 

Det underbara påsklovet är här med fint väder och fina blommor :D Halva dagen idag har spenderats utomhus :) Först idag kom Felicia hit en stund. Vi lagade mat och åt färdigbakad kladdkaka :) Sen satt vi ute i solen och solade. Alltid lika trevligt <3 När Felicia hade åkt var jag lite duktig och krattade bort alla löv på baksidan. Jag var så rastlös att jag kända att jag var tvungen att göra nått. Och jag var för lat för att springa .. (A)
Imorgon ska jag till stan. Vill köpa nya skor, ett par svarta tror jag.
På torsdag är dagen helt tom :S känns inge bra. Får panik av att bara sitta hemma helt ensam.
Men på fredag ska jag iallafall till pappa för att fira påsk i helgen :) (om man nu kan kalla att äta lite påskmat på lördagen för att fira?) Det var länge sen jag var där nu :o, så det ska blir kul.

Okej, där var en kort liten sammanfattning av dom kommande dagarna. Kanske inte megaintressant men nått att fördriva tiden med iallafall ;)

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0