lördag

Weey. Jag har börjat läsa Gilgamesh eposet idag. Den är ju verkligen helt underbar! ...not xD Jag fattar ingenting alls typ. Plus att jag får panik när det står samma sak typ fem gånger irad xD

Jag och pappa var på stan idag. Vi gick till musikaffären och frågade om gitarr. Dom hade inga i affären (snacka om B musik affär som inte har några gitarrer) men han visade i en tidning en som skulle vara bra. Jag fick tidningen och bärde runt på den medans vi gick och fikade m.m.

Pappa precis innan vi skulle till bilen:"Josefine, vart har du din tidning?"
Jag: "Ehhh...oj, jusste tidningen :S .. vart har jag gjort av den?  ... Jomen, fasen då, jag tror att jag måste ha lagt den på toaletten på fiket :$"
Så vi blev då tvungna att gå och hämta en ny tidning och sen blev allt frid och fröjd.

På kvällen kom farmor och farfar hit och vi grillade och åt kladdkaka (som jag hade bakat (a))

Nu är jag jättetrött och mitt huvud är fortfarande fyllt med tusen frågor..

Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0