nått roligt xD , okej.. hmm ...

Hej. Idag har jag blivit ombedd att skriva någonting roligt, tror tyvär inte att det kommer gå så bra men :P
Felicia var här idag :D Vi piknik:ade på en brygga vid kanalen och jag tappade mitt glas i vattnet (Y) Smart som jag är. Jag börjar bli rätt van vid sådana händelser nu. Det är typ som att jag snubblar på gatuplattorna på stan, eller klämmer fast väskan i skåpet så det inte går att öppna, eller tappar mjölkpaketet i golvet (vilket jag gjort nu ett par dagar irad xD.)Tyvärr kan jag inte skriva så mycket mer roligt Hannes, så du får stå ut  xD

Igår fyllde jag år. Tack alla underbara människor som sa grattis :D Jag åt så jag knappt kunde röra mig igår kan jag ju säga. Först kladdkaka när vi tittade på ankorna vid kanalen (det var btw rätt trevligt, dom började bråka! xD ..ankorna alltså. Måste ju säga att man kände sig rätt löjlig när man satt där på bryggan med en kikare och tittade på några ankor som bara var en typ 10 meter bort xD), sen tacos direkt när jag kom hem (..redan då var jag proppmätt). Sen efter maten: MARÄNGSWISCH! Weeey! (Y) Så underbart!
Fast det var så gott så jag var tvungen att äta massa sånt även fast jag inte orkade. Fick en gitarr i present :D ..eller jag ska få köpa en. Ska åka och göra det nästa vecka :D

Puss.

Kommentarer
Postat av: emma emma emma

vi ska spela som fan med en klämd molusk! :D <3

2009-04-23 @ 21:57:31
URL: http://emmakanflyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0