Ni gör mig glad

Hahaha. Mitt i all trötthet igår spelade vi någon svårare variant av pictionary xD Matilda skulle rita frosseri. Hon ritade en gran med frost på och sen massa godis xD. Så himla söt! xD Och sen kunde vi knappt rita nånting som fanns på korten så vi satt och läste dom istället.  "Måla fan på väggen", "stoppa huvudet i busken", "Ett ord som börjar på S", "Annonsera" ...behöver jag fortsätta? xD

Nu ska jag snart gå ner och äta varma mackor :) Sen ska jag duscha och göra ansiktsmask tror jag. Mitt ansikte behöver "repareras" lite efter igår xD haha, jag är nog fortfarande lite blå tror jag! (Vi kom på den brillianta idén igår att vi skulle måla oss blåa i ansiktet. Smarta som vi var började vi kleta vattenfärg i ansiktet. Det funkade ju jättebra. Tills vattenfärgen stelnade..)

Jag har världens bästa vänner :D Har alltid lika kul med er<3 Tror inte jag har skrattat så mycket som jag gjorde inatt på väldigt länge xD

Puss.

Kommentarer
Postat av: erik

hahah xD det har vart sjukt kul xD naww.. det är du som är bäst <3<3<3

2009-04-19 @ 19:14:08
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: erik

hahaha xD naae matilda xD men va skulle u ritat om det kom "kåta" dåå? ;) haha

2009-04-20 @ 16:45:26
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: Josefine

svar till erik: hahaha, jadu... fråga matilda? xD hahaha

2009-04-20 @ 16:55:43
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0