Onsdag

Spanska muntligt prov direkt på morgonen. Elin och jag klarade väl oss ganska bra tror jag :) Förutom att jag aldrig kom på nått att säga typ men xD Sen direkt efter spanskan var det dags för det otroligt efterlängtade Kemiprovet! Fy alltså, det gick inte bra kan jag ju inte säga, haha. Och så var det bara musik kvar :D
Efter skolan åkte jag och Matilda hit och bakade chokladbollar, som vi sen tog med oss ut när vi skulle kolla på änder ;) Vi hittade bara en and, så det blev ingen höjdare direkt. Vi gav upp efter en sådär 20 minuter och började istället gå in bland träden och leta efter andbon xD Men det visade sig vara ganska så lönlöst det också så vi gick hem :P
Nu ska jag ut i solen och plugga, plugga ..och plugga. Måste ju iallafall utnyttja det fina vädret litegrann. Funderar på om jag ska ta på mig shorts xD men jag vet inte ifall det blåser för mycket, och andra sidan får ju benen lite färg på köpet ..stort dilemma här alltså.
Hejdå nu. Skriver kanske mer ikväll. Om inte pluggandet tar alltför lång tid xD, men så lång tid som till kl 9 hoppas jag inte det ska ta. För då ska jag se på Grey's anatomy. Oj nu babblade jag visst iväg lite xD haha. Nu ska jag gå ut.

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0