saxen nästan?

Nu har jag testat det nya pulvret till håret (dust it heter det btw). Det ska nog egentligen vara ganska bra, förutom på mitt hår :( Det ser helt hemskt ut. Jag har lust att klippa av allt mitt fula hår och kasta det i papperskorgen :( Inte bara för att det är fult idag utan för att jag också ångrar mig masser att jag permanentade det också :/

Jag är uttråkdag. Mamma sa att om jag inte hade nått att göra "fick jag gärna damsuga nedervåningen och lite". Det är en av hennes vanliga repliker. Fast lika gärna som att göra ingenting kan jag ju vara lite snäll :) Så det blir väl att damsuga snart då..eller snart och snart, jag tror jag väntar ett tag till xD.

Jag kan ju inte säga att jag längtar till skolan börjar precis (för det gör jag definitivt inte!) men jag saknar endel folk ganska mycke..

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0