Sol och fint :D

Idag är det sol och fint igen :) Jag har suttit ute och solat idag me. Ska snart ut igen. Glöm det där jag sa om att solen inte tog nått igår föresten. Min ena överarm blev nämligen knallröd igår märkte jag xD. Men annars är jag fortfarande vit ;)

I eftermiddag ska jag hem till mamma. Det här lovet har verkligen inte blivit så som jag hade förhoppningar om att det skulle :/ Men men, det blir väl kanske vad man gör det till..vad vet jag.

Ikväll ska jag och syster laga mat och imorgon fyller hon och mamma år. Så det blir väl kalas hela dagen..eller iallafall halva. Tårta till mig:D , paket till dom. Fast jag ska väl inte vara avundsjuk kanske, jag fyller ju faktist år om bara 11 dagar idag :D Skriver kanske mer ikväll.

puss.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0