Som vanligt

Jaha, då var det tllbaka till skolan igen. Allting var precis som vanligt. Fast hela eftermiddagen var sjukt onödig. Satt i aulan och gjorde i princip ingenting. Eller jo, jag satte dit två ben på en sånn där pall..kommer inte ihåg vad det heter nu bara för det. Sen vid halv fyra orka jag inte vara kvar så jag åkte hem.

Jag testade mammas spikmatta förut. Det var asskönt faktist. Förutom att så fort man rörde sig så gjorde det skit ont och sen efteråt så hade man massa prickar på hela ryggen xD. Men man fick värsta endorfinruset :D
Ikväll ska jag bänka mig framför tv:n med glass och chokladsås. Det är dubbelavsnitt med desperate housewives! <3 (a) ..Det dåliga är att det slutar vid 11, och det är lite sent för mig xD Somnade kl 9 igår :o, det måste vara nått fel.

Imorgon ska vi repa, iallafall halva dagen :) Och sen på torsdag så är välgörenhetskonserten :S ..usch, jag vill inte. Men det blir säkert bra.

Fick föresten höra av maltida idag att filmen inte var så väldans bra xD. Hon hade kollat på den igår. Asså fy vad pinsamt det kommer bli om den inte blir bra.. xD Men vi kan ju alltid hoppas på det bästa (Y)

puss.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0