Tack :D

Fredag idag. Äntligen! Jag skulle inte stått ut en dag till med skola.
Efter skolan gick vi runt på stan med några från klassen, men de droppade av en och en och till slut satte vi oss och solade i parken istället :) Sen tog jag och Matilda bussen hem till Erik och Jojjo:) Det satt två roliga fullgubbar brevid oss som vi inte kunde låta bli att skratta åt :P Och smart som Josefine var också så glömde hon sin sjal på bussen! :O ...Jag kollade t.o.m. en extra gång så att jag inte skulle glömma något, men den låg säkert på golvet så jag missade den.
Hemma hos Erik hade dom gjort jättegulligt med paket i eriks äpple(?)träd och massor för att jag fyllt år. Ni är för underbara<3 Jag fick fyra vattenpistoler xD så vi hade vattenkrig! :D hahaha xD Jag har haft sjukt kul hela eftermiddagen/kvällen, som alltid med er! Ni är bäst :D

Matilda på väg ut till bilen: "Det var lixom mörkt fast det var kolsvart" xD haha :D


Imorgon ska jag gå upp tidigt. Bussen till pappa går 10 i 10 -.-

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0