tisdag igen..

Ännu ett intressant inlägg från Josefine ska ni få här.
Vad har jag gjort idag?:
Ätit ungspankaka
Plugga yttepyttelite kemi :S
Lärt mig 14 svenska ord(Y)
..funderat på att läsa lite mer kemi .. men de har inte blivit så
spelat gitarr.
 
och nu pratar jag med erik och ska fixa nått musikprogram till min dator tror jag xD Typ windows media player, brukar ju finnas på vilken vanlig dator som helst .. men inte min :O xD puckat.

Jusste ja, sen mäste jag typ bestämma mig för när och hur mycket jag ska sommarjobba. Pappa ville veta det innan april var slut..och det är ju på torsdag kom jag på idag. Panik! :S

Nu har jag itne tid att skriva här mer. Får ju ändå itne fram något intressant xD Så hejdå .

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0