Tisdag

Usch. Det är igentligen meningen att jag ska plugga nu. Det här var inget bra xD Vet inte om jag kan kemin tills imorgon, för vet inte vad det är man ska kunna typ :S . Till torsdag har vi asmycke också. Känns som man inte gör annat än plugga. Men imorgon är det iallafall dags för andstudering del 2, som Matilda så fint vill kalla det ;) Vi ska baka något gott innan också har vi bestämt :). Och ikväll är det desperate housewives :D wiihu!<3

Jag tänker btw fortfarande tanken att jag skulle vilja skriva en bok xD Har alltid velat göra det. Men jag tror nog att det är lite för jobbigt :P Plus att jag inte kan skriva xD haha (Y)

Nu ska jag väl försöka plugga lite. Skriver mer senare ;) Hej så länge

Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0