torsdag.

Trevligt, trevligt. Dagen står fortfarande tom. Och oj vad jag har klagat över det känner jag. Jag överlever väl nog.
Fick precis ett "grattis på födelsedagen kort" kort (typ två veckor för tidigt men) från hotellet i cypern (där vi var förra året). Det stod ungefär såhär :"The staff on the cavo maris beach hotell is thinking of you on this special day". Yeah, sure att dom gör! Mamma och victoria fick också sånna kort så jag känner mig väl inte speciellt hedrad xD, men trevligt är det ju alltid ;). Nu ska jag snart duscha. Ska fixa håret idag. Vi köpte nått typ pulver till håret igår som ska ge volym och en massa vad det nu var.. måste testa känner jag. Och vad är väl bättre då än att testa det när man ändå inte ska göra nått på hela dan (javet förlåt, där klagade jag visst lite igen :$)

Idag är det skärtorsdag. Vilket betyder att alla ungar i området (det är många kan jag lova) kommer komma med fula hemmagjorda kort och plinga på här för att tigga lite av mitt goda torsdagsgodis :( (javet, javet jag har ju själv varit en lite påskkärring en gång i tiden (nu lät det som jag typ är hundra år xD) men det är ändå inget kul att ge bort sitt eget godis) Jag får se om jag ens öppnar dörren xD Ne fy! Nu var jag elak! Jag menar, det är klart att jag ska öppna dörren åt alla små söta päskkärringar som vill ge mig ett fint påskkort :) Glad påsk allesammans! :D Skriver kanske lite mer senare.

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0