helgen blir super

Hej :D Solen skiner idag och för tillfället är jag på hyfsat humör. Det har skiftat väldans mycket och väldans fort upp och ner hela dagen idag :O (humöret alltså). Eftermiddagen spenderade klassen på den välkända bondgården här ute på landet. Trevligt, trevligt .. fast det luktade illa. Jag hade fula blåa sockiplast (stavning?) på huvudet (Y). Slår vad om att jag aldrig varit snyggare alltså. Sen promenarade jag hem längs vägen. Min väska var tung så jag fick ont i axeln.

Igår var jag i skolan till typ halv tio på kvällen. Vi hade välgörenhetskonsterten. Sjukt kul var det, när den väl kom igång :D Fast innan var jag så nervös att jag bara ville försvinna från jordens yta. Tack iallafall till allt trevligt folk som kom och tittade<3

Jag ska sova länge, länge imorgon. Ska vara vaken hela natten (lör-sön) och spela SOXWAR med massa roligt folk xD Så sjukt kul ska det bli. Lite folk från klassen skulle komma också tror jag :). Jag kommer vara helt död på söndag. Fast det är det värt.

Nu ska jag snart ha myskväll framför tv med familjen <3 Så ska det låta blir det nog ;)

puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0