Beslutssvårigheter.

Ska, som ni alla kanske redan vet, köpa en ny mobil inom snar framtid. Det jobbiga är att jag har så himla svårt att bestämma mig, samtidigt har jag också himla svårt att vänta tills jag har bestämt mig. Vill ha en mobil nu, helst idag, lixom.

Så här ser de ut iallafall. Vilken ska jag ta? xD

Den här:

Eller den här:

?
Det är ju frågan som jag ställt till mig själv typ 10 gånger nu den här förmiddagen.
Och jag vet, jag vet. Dom ser ju nästan lika dana ut, vilket ju gör det ännu svårare att bestämma sig...
Det här är alltså vad jag kommer gå runt och fundera på under dagen.

Hoppas att ni får en lite mer lättsam dag än jag.

Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0