Campingstugan, here we come!

Yeeey! Pratade precis med Felanpelan i telefonen. Vi har bestämt oss för att hyra en campingstuga (4 personer) nästa vecka :D Woohoo! :D Är sjukt taggad. Förutom att det kostar "2kr för 4min" att duscha så lät allt annat faktist toppen :D
450kr per natt (tror jag) Och delat på 4 i två nätter blir det ju faktist inte så fasligt dyrt.

Imorn ska jag åka till fröken felicia ute på landet och vi ska planera våran spännande utflyckt.

Någon dag i veckan funderar jag även på att köpa ny mobil. Får se om det kanske kan lösa sig med den saken :D

Nu ska jag ta mig ett par godis-fiskar och sedan sätta mig med guran en stund :D

Hej på er.

Kommentarer
Postat av: din syster.

vart då? vad har jag missat? fan va roligt! :D

2009-08-04 @ 10:40:19
Postat av: josefine

Jodu du har missat en massa grejer nu vettu ;P vi ska hyra stuga på en camping med Martin och hans kompis ;D As kul! :D

2009-08-04 @ 10:44:46
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0