En lång onsdag

7 timmar i skolan. Musiken var rätt så trevlig faktist, med kladdkaka och allt (tack vare mig och matilda. Jag vet, jag vet VAD VI ÄR SNÄLLA?:o)

Snart ska jag se på film med syrran och hennes kompis. Dom är uppe i helvarv här hemma kan jag ju säga xD

Imorgon blir det ingen rolig dag kan jag ju inte säga.
-Svenska = Grupparbete om RIDDARDIKTNING (så intressant så jag får lust att gå ut och slå kullerbyttor på gräsmattan)
-Fucking jävla skit Engelska
-och lite matte på det som jag fattar noll av.

behöver jag säga så mycket mer?

Nej.

Hej.

Kommentarer
Postat av: Jonte

Svär inte! , 5 kr till mig ;)

2009-08-31 @ 21:54:41
Postat av: Josefine

dröm och glöm! jag borde vara rik vid det här laget i sånt fall, så mycket som du biter på dina naglar jontis :P

2009-08-31 @ 22:04:27
URL: http://jossejosefine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0