biologi-&#/¤%!#

Höll på att få sammanbrott på Biologin nyss. Upptäckte att jag hade suttit och försökt förstått samma uppslag i 45 min, vilket gjorde mig himla irriterad. sen självklart kommer det massa komplicerat skit om massa antikodon och kodon  och grejer och jag kände en stor lust att riva hela biologiboken i småbitar (...om jag ändå varit så stark). Pluggmotivationen har med andra ord sjungit till -100, vilket resluterar i att jag sitter här istället. INTE BRA, egentligen. :(

Om 1 ½ timme kommer Matilda, Erik och Jojjo också ...borde verkligen sätta mig och plugga igen.
baaaaaaah!

Kommentarer
Postat av: Jonte

Haha klaga inte! Jag har inte börjat plugga än. Ska nog börja imorgon (måndag). Bra musik psykar mig att inte börja!



Det kommer gå bra för dig tror jag!

2009-12-06 @ 21:16:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0