31 juli

Till pappa senare. Kommer att se ut som en packåsna!
Detta ska med:
  • Gitarren        (wow :O man kan göra punktlista! :D)
  • En stor väska med kläder (måste köpa en väska med hjul asså ..håller ju på att dö varje gång jag ska ta mig bort till busshållplatsen bara för att väskan är så j*vla tung)
  • En påse med olika skor (..man vet ju aldrig vilket väder som vill uppenbara sig)
..okej där tog listan slut. Men det är faktist mer säker än vad det låter. Tänk också på att jag måste promenera den långa vägen till hållplatsen. Åh, jag vet, jag vet! Det är så synd om mig!

Helgen kommer allafall att bli skitbra. Förutom att jag ska jobba lördag-söndag så kommer det också bli bio med folket på söndagkväll :D Sommaren med Göran xD

Nu ska jag duscha och äta frukost. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0