boring...

Det dåliga vädret gör mig inte ett dugg rikare plus att jag till på köpet är sjukt uttråkad. Är seg som ett wiengummi (stavning?) och har spenderat de två senaste dagarna framför i soffan framför tv:n.
Igår : tv + 2 filmer
Idag: 1 film + tv.

Blir deprimerad av att bara tänka på vad lite jag har gjort.

Hittade en jättebra låt som jag lyssnade på igår. Sen när vi såg på film på kvällen så var självklart den låten med i filmen :O skitläskigt xD
Här är den för de som är intresserade:


Jag känner mig som ni kanske märker inte direkt jätte motiverad till att skriva här heller. Vet inte vad som hänt med mig xD Orkar inte göra nått, men samtidigt är jag rastlös xD
Imorgon måste jag hitta på något har jag bestämt nu.

Vet heller inte hur länge jag ska vara här hos pappa. Det beror som sagt på ifall vädret blir bättre eller inte. För blir det det så ska jag ju jobba, och då kan det ju bli att jag är här en hel vecka. Vill på ett sätt inte det, samtidigt som jag verkligen hoppas på fint väder så att jag kan tjäna lite pengar.

jag har hittat en mobil (två igentligen men) som jag vill ha, och ska jag kunna köpa den så måste jag ju bli lite rik först ;)

 Någon av dom här vill jag ha! Förmodligen den grå för den är bättre. Men den svarta är skitsnygg! Blinkar i olika färger när olika folk ringer o massa (A) xD hahaha, jag har blivit en liten mobilnörd på senare dagar :P

Slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0