dreams are coming true ..skulle inte tro det

Nu är jag här igen och nu är jag underbart glad. Idag köpte jag äntligen min kära gitarr, så nu på kvällen har jag spelat tills jag fick ont i fingrarna och inte kunde spela mer xD :D

Det ända dåliga som hänt idag har varit att jag drömde en jättemysig dröm och vaknade på jätte jättebra humör ..tills min halvdrogade kropp kom till verkligheten och huvudet klarnade lite, och då förstod jag att alltihop bara varit en jättebra dröm (eller igentligen en skitdröm!! :( ), och att det i verkligheten fortfarande är precis som innan. Skit också. Där förvandlades mitt braiga humör till något som kan liknas med ett något mindre bra humör på bara några sekunder.

Men nog pratat om det nu. Som sagt så var det ju bara en dröm..

Imorgon ska jag fortsätta att toknörda med min gitarr :D Puss och godnatt på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0