En vanlig typisk sak i mitt liv va

Åkte in till stan idag. Tänkte köpa gitarren som dom ju sa hade kommit idag. Går in på musikbörsen.
   "Hej, jag hade beställt en gitarr som skulle komma idag" .
  "Ja, vänta lite ska jag hämta den". 
..efter en himla lång stund kommer han tillbaka.
  "Det har skett ett litet missförstånd. Alltid innan de skickar iväg gitarrerna hit till oss packar de upp dom och kontrollerar dom. Någon måste ha plockat upp din gitarr och sedan lagt ner en annan gitarr i din kartong (av misstag självklart) för vi har fått rätt låda hit, fast med fel gitarr i..."

asså detta händer bara mig!
..lixsom hur stor är sannorlikheten att det händer? :o

Jag blev ju självklart jättesur och skitdeppig, så Emma försökte muntra upp mig med att "ska vi inte ta en fika någonstans då?". Så vi tog varsinn glass, sen promenerade vi till akademibokhandeln och köpte varsinn almanacka som plåster på såren (eller vad man ska säga). I min almanacka hitade jag sen en bild på Kevin Borg xD
Så nu är jag glad igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0