Rubrik

Hej hej! :D Idag är det tisdag. Jag ska träffa Emma sen när jag har gjort i ordning mig. :)

Igår var jag och mamma borta på en parkering här i närheten och övningskörde. Sen stannade vi och handlade, och jag körde hem från affären! :D :o Skitläskigt och askul vart det. Jag blev så stolt efteråt att jag var tvungen att sms:a till massa folk att: "jag har övningskört hem från hemköp". haha xD

Fick ett sms på frukosten idag som sa att "min" gitarr har anlänt till musikbörsen. Så i veckan ska jag in och provspela.

Imorgon ska jag och Felicia sola och bada ;) Så det är bäst för vädret om det håller sig fint.

Nu ska jag duscha, heejdå och puss på allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0