15 juni

Kvällen närmar sig. Ska nog ta och laga lite mat snart. Mackaroner och köttbullar står det på menyn. Jag och Victoria är ensamna hemma så det orkas inte fixas med någon avancerad mat direkt :P Ikväll ska jag se en film och mysa i soffan med GB:s jordgubb/vanilglass :) Tror att jag ska titta på Ciderhusreglerna :)

Imorgon blir det storstädning av rummet. Väldigt behövligt måste jag säga. Jag har typ dragit mig för att ta tag i det i en sådär två veckor. Och då menar jag att för mer än två veckor sedan behövde det städas (jag vet :o hemskt!). Men imorgon måste det ske. Satt här vid skrivbordet nu och så helt plötsligt kände jag att det började klia på foten. Jag lyfte på foten. Började klia. Och på handen fastnade ju självklart världens största damtuss. Eeeeew!

Ja då vet ni vad jag ska ägna morgondagen åt med andra ord: Döda alla små dammråttor under sängen, rita fina mönster i dammet på hyllorna, dammsuga ett hjärta på golvet, rysta bort lite kvalser från sängen och sist men inte minst: ge lite liv åt mina fina krukväxter.

Härlig dag framför mig som sagt. Kan försöka lägga upp nått bildbevis på resultatet imorn ifall jag kommer ihåg. (OBS! ingen bild på hur det såg ut före kommer dock att tas xD , är inte direkt något jag vill ha som minne xD)

God kväll på er! ;D

Kommentarer
Postat av: erik

joo josse! :O före och efter bilder måste publieras! ;) o sen undertiden bilder med hjärta på golvet och hyllorna xD

2009-06-15 @ 18:31:58
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/
Postat av: josefine

nooo waay! ..eller små figurer på hyllorna antar jag att jag kanske kan fixa bilder på xD men inte före och efter bilder xD

2009-06-15 @ 23:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0