17 juni

Soligt och fint ute. Jag har solat hela förmiddagen utan solkräm. Smart Josefine, verkligen jätte smart. Nu är jag röd och bränd på axlarna och armarna och det svider massa :/ ...Konstigt!

Hela förtsättningen av veckan är helt super:D

Torsdag: Mot Göteborg, shopping hela dagen i (eller heter det på?) Nordstan.
Fredag: Liseberg
Lördag: Liseberg, hem på eftermiddagen
Söndag: Träffa Emma maybe ?<3

Igår träffade jag Emma & Erik (roligaste människorna jag känner tror jag bestämt) vid kanalen på en brygga:) Vi fikade på bullar och saft och hade jätte mysigt. Sen åkte vi hem till mig en stund och tittade på våran film som vi gjorde i nian xD Det togs endel kul kort på bryggan också :), men dem får ni inte se föräns på Lördag eller Söndag. För jag kommer inte kunna skriva här igen föräns då. Är ju som sagt i GÖTEBORG! :D

Ha en fortsatt bra vecka allihop! För det tänker jag ha :D

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0