23 juni

Hej hej. Ursäkta att jag är lite frånvarande vad gäller att skriva här. Men precis som er så har jag fullt upp med att njuta av sommaren när den väl är här. Plus att det ju inte är så värst många som kan lida av att jag inte skriver eftersom typ ingen läser xD haha xD det är väl också delvis en anledning till varför det känn tråkigare att skriva xD

Idag iallafall ska jag sola och bada i Varamon :) På Fredag ska jag börja mitt sommarjobb. Det är sagt att det ska bli fint väder hela veckan så min första dag på jobbet lär väl förmodligen inte bli speciellt lugn om man säger så :S

Aja, nu ska jag duscha och packa, sen ska jag gå in till farmor och äta nybakt rågkaka till frukost :D

Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0