Det var en kväll i juni



Fool's garden - Lemon tree = typ SOMMAR lixom ;D



Imorgon ska jag klippa mig, kort! :S ..håller redan på att ångra mig, haha. Fast jag ska inte ha superkort såklart (skulle aldrig falla mig in) men ungefär till nyckelbenen, lite kortare kanske. Läskigt!

Men med motiveringen: "Man måste faktist förändra sig lite ibland", så kommer jag sitta där imorgon i frisörstolen och skaka av nervositet.    ... okej där kanske jag överdrev en aning men :P

Förövrigt så har jag tvingat Erik(eller tvingat och tvingat...xD) att bada med mig i kanalen imorgon :D. Kommer aldrig klara av en sån här varm dag till, utan att bada. För imorgon blir det inget strandande för min del inte.

Nu säger josefine God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0