Fullt ös medvetslös

Japp, det är vad som gäller imorgon. Fast det känns som man kört slut på all energi den här veckan redan, men jag hoppas det finns nått kvar som hjälper mig igenom morgondagen. Jag börjar redan bli nervös. Fast sjukt kul ska det bli. För er som nu inte har en aning om vad jag snackar om så är det skolavslutning imorgon ;)

Igår hade vi musikalkväll hos Balck. Det var trevligt och Fantomen på operan var faktist rätt okej. Klockan tolv åkte Matilda, jag, Anna och Jenny hem till Anna och sov där. Jättemysigt var det :) I morse var det upp som vanligt (typ) som gällde. Matilda skulle vara i skolan kl 8, och söta som vi är så följde vi med henne då (vi började inte förän kl halv 10 igentligen).
Halv 10 hade vi genrep. Kan ju inte säga att det gick sådär toppenbra, men man kan ju alltid hoppas på en bra morgondag :D (förutom att det ska spöregna). Efter genrepet satte vi oss och löste rebusen som skulle berätta vart vi skulle ha våran klassträff. Vi löste ju självklart rebusen utan att tjuvkika på några ledtrådar. När vi kom fram så grillade vi korv, hade lite tävlingar och sen blev det tårta :D

Nu sitter jag här och lyssnar på musik :D Snart ska jag nog gå ner och baka en kladdkaka tror jag. Sen blir det lite "spa-kväll". På tal om spa så skulle vi gå och duscha i missionskyrkan igår innan vi skulle hem till Balck. Killarna blev ju självklart klara jättefort. Men jag, Frida och Matilda tyckte att det ju vore onödigt att låta bastun stå kall. Så vi satte på den och sen bastade vi, gjorde hårinpackning och ansiktsmask. När vi var klara hade killarna redan gått. Det tog tydligen för lång tid för oss tyckte dom. Det tyckte inte vi.

Imorgon är det sommarlov :D Både kul och tråkigt. Kommer bli trist att man inte kommer träffas på hela sommaren. Men väldigt skönt att slippa tänka på skolan i 9 hela veckor.

Puss på SOMMARN' iallafall! :D ...vart den nu tagit vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0