gaah!

Det är sjukt irriterande när det ska klia i näsan och rinna ur ögonen samtidigt som jag ska försöka koncentrera mig på att läsa om svampar och djur och sånt tråkigt. Det gör ju bara själva hela grejen ännu hemskare. Jävla skit (om man får säga så?).
Nu ska jag iallafall laga mig lite mat. Sen får jag se vart dagen tar vägen. Hade ju hoppats på att kunna sitta lite i solen nu när febern är borta men vi får väl se hur det blir med den saken :S Har fortfarande en massa sidor kvar att läsa i biologin. Råkade föresten riva sönder en sida i biologiboken igår. Det kom en geting och jag blev så rädd att jag ryckte till och höll visst i en sida som rycktes med :S. Inte för att det gör mig så mycket. Det är ju inte precis min käraste bok. Men lite sisådär onödigt känns det ju.

Hej så länge. Nu måste jag gå och torka bort lite tårar xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0