Hemma.

Hemma igen :( Har haft så stört kul hela helgen, som alltid med det trevliga sällskapet :D (Jojjo, Erik, Kalle, Matilda & Lukas) På lördagen blev det Liseberg till sent på kvällen, såå värt! :D. Vi missade tåget hem med 4 minuter så vi fick vänta en timma på nästa (inte lika värt). Vilket betydde att vi fick sitta på centralen till kl halv 12 xD När vi kom hem började vi steka hamburgare. Det är ju så gott sådär en halv 1 på natten.
Idag har vi gått på stan nåra timmar. Handlade endel, och nu har jag nästan dåligt samvete. Men man är ju bara i Göteborg en sådär en gång om året så :D (fast jag ska ju i och för sig dit om två veckor igen, men strunt i det).

Imorgon och hela veckan framåt blir det rep 8-17 :). Förutom svenska provet imorn då. Som jag förövrigt knappt pluggat något alls till :S

Bilder från Göteborg kanske jag kan fixa några tills imorn :D Nu är jag för trött :P
Puss och Godnatt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0