Jag är glad! :D

För idag har Emma varit här. Vi har bakat asgod kladdkaka. Jag tror inte att jag har insett förän typ nu hur mycket jag saknat henne<3 Emma är bäst, bara så ni vet ;)

Jag har precis nyss varit duktig och sänkt mitt skrivbord till en mer normal höjd. Så nu slipper jag sitta på knä på min dvärgstol vid ett sjumilahögt skrivbord. Det tog mig bara ett ungefär halvår innan jag fixade det. Duktigt av mig tycker jag.

Imorgon ska vi hem till Maria och Chris och hjälpa dom flyttstäda. ..Det blir pizza också! (A) :D Det är så himla sorgligt att dom ska flytta :'/
Jusste ja, nu kom jag på att jag måste kolla buss in till stan tills imorn. Ska vara där kl 10. Erik försökte tvinga på mig på en 620, men jag vet inte om jag har orken att gå enda bort till macken xD Det är ju sååå mycket längre.

Hoppas det blir trevligt imorn :)

PUSS

Kommentarer
Postat av: erik

haha härmapa xD "det är så himla sorligt att dom ska flytta :/" skrev du, jag skrev "det är så himla sorligt att dom flyttar sän bara :/"

2009-06-14 @ 21:25:57
URL: http://erikjosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0