Jordgubbar på fredag, de vill jag ha.

Haha, jag behövde inte jobba idag sen. Så därför håller min nervositet just nu på att växa sig ännu större tills imorgon, då jag ska jobba hela dagen. Får hoppas på att det inte är alltför mycke folk som kommer och köper glass av mig första dagen.. :P

Ikväll ska vi äta jordgubbar :D ..jag har gett stränga order om att det skulle inhandlas till mig. På vägen hit satt nämligen mamma & Victoria och retade mig med att de skulle äta jordgubbar utan mig när de kom hem ..och reta mig med jordgubbar är väl inte det smartaste man kan göra kan jag väl inte säga.

Nu ska jag ta och lyssna på lite bra musik. Kom på nu (efter att ha suttit här en halvtimme) att det ju faktist var därför jag gick ner hit till datorn.
"Brrrrra", säger Görel. 

Imorgon ska jag berätta för er hur första dagen på jobbet var. Så länge kan ni ju få ha det lite sådär hyfsat bra ;)

Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0