Josefine goes beroende ..snart

Febern är borta nu, men kan väl inte säga att jag är precis frisk för det. Mina ögon rinner som om jag hade pollenallergi, och igår hittade jag tillbaka till min gamla goda vän, nässprayet!<3 hahaha, nu kommer jag att gå på nässpray i sådär minst en månad eller nått xD. Det är faktist beroendeframkallande. Det borde till och med vara vetenskapligt bevisat.

Imorgon blir det skola för Josefine. Vilket betyder att jag måste plugga biologi idag. Och verkligen fixa klart min samhällsuppsats och också förbereda inför redovisningen på onsdag. Det är sjukt vad mycket man tänker på skolan hela tiden. Det ska bli så himla skönt med sommarlov så man slipper allt sånt.

På fredag bär det av mot Göteborg. Det är väl det som kommer göra att jag orkar med den här veckan förmodar jag. Det ska bli så grymt kul :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0