Josefine har tänkt lite, typ

"Din tid kommer". Jo visst, den har man ju hört. De tre orden, som inte har den minsta positiva effekt enligt min åsikt. För lixom "din tid kommer", jaha? Så himla luddigt uttryck, fast i och för sig rätt bra att använda när man inte har något annat att säga (så okej, nått positivt). Fast själv blir jag bara arg när jag får höra det, för vadå din tid ..vilken jävla tid? 1 vecka?, månad? flera år?. Man har ju inte den blekaste aning, och det är det som gör mig bara ännu argare. För det är ju så toppenbra att gå och trösta sig med att jomen "min tid kommer" ...om ett par år eller så. Vad det än gäller så är det ju som sagt ett väldigt luddigt och väldigt dumt uttryck. Punk slut.

Det där var alltså dagens funderare  xD ..bara för att jag inte funderar på sånna saker alltför ofta.

Hej på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0