Megatrött och megaglad :D

Sjukt trött efter allt rep hela dagen. Men ändå är jag skitglad, det känns som att det bara går bättre och bättre :)

-Imorn är det musikalkväll hos Balck hela kvällen, och sen hem till Anna med några tjejer från klassen och sova där :) Mysigt ska det bli :D
-Desperate housewives ikväll :D

Det kan inte bli bättre :D ...eller så ska man föresten inte säga. Då blir allting bara dåligt (en knäpp grej jag fått för migxD). För visst kan det väl bli bättre alltid.

Men jag är glad och allting är bra förtillfället :D

Puss och god kväll på er! Nu måste jag packa.



Kommentarer
Postat av: ERMAPERMA

jag tycker om dig

2009-06-10 @ 22:12:47
URL: http://emmakanflyga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0