mitt i natten, jag kan inte sova

Okej, jag sa att jag skriver mer imorgon. Men, eftersom att jag ändå sitter vid datorn kan jag väl lika gärna skriva nu.

Helgen i Göteborg har varit superkul.
Shopping på torsdagen: jag handlade lagom mycket! :D
Liseberg: Jag åkte uppsvinget :o ..alltid nått att skryta med. Även fast jag var livrädd helatiden och skrek oavbrutet. Det var lugnt den läskigaste karusell jag åkt xD

En hel helg utan dator har gjort att jag inte alls känner samma behov av att ens starta den (fast nu har jag ju uppenbarligen gjort det av någon konstig anledning ändå). Tror nästan att jag måste varit lite beroende förut, men det försvinner himlans fort måste jag säga. istället har jag nu, över helgen, blivit mer och mer beroende av att få sms xD Datorn byttes med andra ord fort ut mot mobilen xD hahah. Usch asså, känns nästan lite läskigt, att jag så lätt blir "beroende", eller vad man nu vill kalla det. Fast det här tror jag nästan alla måste hålla med mig om: att det är faktist kul att få sms, och man blir faktist lika nyfiken om vad som står i varje gång (förutom när det står samma sak i 22st meddelanden förståss xD ,men det är nog ända undantaget)

I veckan ska jag vara hemma och göra ingenting. Fika med Felicia på Onsdag tror jag :) Och på fredag (kanske) ska jag börja jobba. Om inte på Fredag så iallafall på Lördag ..ska bli lite läskigt. Kunde tydligen hända att jag blir tvungen att stå alldeles ensam i kiosken (med en matkö och en glasskö, samtidigt!..), men samtidigt ska det bli ganska roligt också. Kul att ha något att göra på dagarna, och kul att få betalt sen också :)

Nu börjar Josefine bli lite småtrött och ska nog snart gå och lägga sig.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0