Pollenallergi?... nee?

Skulle kunna tro att jag har pollenallergi elelr nått alltså. Det är nästan så att jag tror det själv. Fast jag vet ju att så är inte fallet (eller?). Och mitt kära nässpray fungerar ibland och ibland blir det bara värre xD så det är en stor risk jag tar varje gång jag använder det (vilket jag måste säga att jag gjort ett antal gånger idag  ..tror det står att man bara fåra använda det ett visst antal gånger om dagen? ..tror i vilket fall jag överskridit den gränsen. Brukar lätt kunna bli så)
Jag ska bege mig mot sängen nu tror jag. Måste läsa en stund i min bok (som jag är precis i slutet på och den är sjukt bra) innan jag somnar.




Mamma har köpt en golvfläkt till sitt rum. Jag är väldans avundsjuk! ..men hon sa att jag kunde få en också ifall jag ville (A). För jag är ju av den sjuka typen att jag inte kan ha fönstret i mitt rum öppet när jag sover. Har vart sån sedan jag var lite då jag blev stucken av en geting i sömnen och fick världens allergichock. Så hur varmt det än är öppnar jag inte fönstret. Så var det med det.


Så en sånn här ligger, sjukt men sant, högst upp på min "vill ha" lista för tillfället xD


Godnatt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0