Sommarlov

Nu är det äntligen sommarlov! :D Härligt!

Avslutningen gick bra kändes det som. Fast det var så sjukt mycket roligare att köra på treornas avslutning än på tvåornas och ettornas men! :D

Efter avslutningen (nu har jag skrivit det ordet tusen gånger känns det somxD, lite tjatigt :P) åt vi lunch på ming palace med klassen! :D Gott och trevligt :)

Det känns väldigt sorgligt att man inte kommer träffa en del på hela sommaren nu.. Jag har inte riktigt fattat att det är lov än tror jag.

Nu ska jag nog städa lite på mitt rum.. med lite musik kanske det går hyfsat snabbt om jag har tur. Efter det ska jag lägga mig i sängen och läsa veckorevyn! (A):D

Puss på er, och glad sommar! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0