Torsdag

För idag har jag gjort en himla massa grejer.
Varit på stan med Hanna & Erik, gjjort ett litet besök hos frisören också. Sen en sväng till på stan. Träffade även lite härligt folk från klassen på stan :)
Sen åkte jag, Erik & Hanna hem och bada i kanalen :) Det var faktist ganska skönt ..till slut iallafall.

Nu har jag precis varit lite duktig och klippt gräset. Snart ska jag se på "Benjamin Buttons otroliga liv" (stavning?). Måste packa också, för pappa ringde och frågade om jag ville börja att jobba redan imorgon, så kläder för 5 dagar framåt måste letas fram. Det får lär nog ta ett tag för jag kan ju inte ha vilka kläder som helst på mig precis :P ..måste ju se "snygg" ut i kiosken ;D

Tyvär har min dator damp och vägrar gå med på att jag ska lägga upp en bild så det får bli en annan dag ;)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0