Ur fokus.


Jag är ur fokus.
Ja, jag menar det verkligen. Har sjukt svårt att fokusera blicken på en viss punkt och sedan snabbt titta någon annan stans utan att det börjar gunga i huvudet. Tillexempel nu, fokusera mellan tangentbordet och datorn ..uj uj uj sikket problem. Eländes bihålor. För jag lovar att det är dom som spökar för mig. Har aldrig haft bihålsinflammation förut men skulle inte bli helt chockad om det visade sig att jag har det nu faktist. Inte för att jag har sådär sprängont som jag hört att man kan ha, men nog spänner det endel :S Läskigt! Blir det värre tills imorn måste jag nog till vårdcentralen :S ....tänk om jag måste ta blodprov då :S :'(  ...okej, nu kanske jag inte ska skrämma upp mig själv i onödan men xD

Jag vill inte vara sjukt när vi ska till Göteborg ju! Är jag det så lovar jag att jag seriöst kommer börja tjuta xD hahah.

Tror jag ska lägga mig en stund på sängen.
Hej på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0